Födelsedags önskelista

Födelsedags önskelista. - Nu på senare åren har jag haft problem med att veta vad jag önskar mig. Alltså visst kan man komma på massor med saker som man skulle vilja ha. Men det får också vara till normala priser naturligtvis.. Och vissa saker kan människor runt en inte fixa fast man hade önskat ihjäl sig. HAHA!!

Här kommer iallafall några av sakerna som står på listan..

Hinkgrill från RUSTA
129:-

Avjutning i 3D-Gravidmage 199:- ungefär finns lite här och där..

Täcke & Kudde till vagn. Finns hos babyproffsen, babyringen, barnenshus osv..

Mamma-Barn Halsband. Finns hos Albreks Guld & Guldfynd. Men dock vill ja ha vittguld..

Spjälsängskydd Spöket Laban. Finns på Babyringen 399:-

Sängkläder till spjälsäng TROVA SMULTRON 129:- IKEA

Handduk med huva FABLER KANIN 99:- IKEA

Body Butter Banana Milkshake 79:- eleven11

Depend nagellack Nummer. 255 och Graffiti. Cubus mm..

En ny väska och denna har jag kollat på HÄR

En ny stor plånbok hade ju aldrig varit fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0