Fransk Balkong

Fransk Balkong. - Det jobbigaste med lägenheten är att det inte finns en riktig balkong. Man kan bara öppna hela dörren för att få in luft och solljus. Det hade varit skönare om man hade kunnat sitta på sin balkong och äta frukost eller bara få vara där. Men men mest av allt vill man ju ha trädgård ändå!

På min lilla franska balkong så har jag hängt ut en blomsterlåda med tre fina påskliljor i. Utanför balkongen har Baby hängt upp en hackspätt också för att det ska se mer speciellt ut. Det är bara vi på hela området som ens har en balkonglåda och det är så fint :-)



Kommentarer
Postat av: Ida A

Hittade din blogg när jag googlade inspiration, sitter i samma situation själv med en tråkig fransk balkong och jag tycker att du fått till det jättefint! :)

2013-04-16 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0