Hipp hipp hurra hurra för Elina idag

Hipp hipp hurra hurra för Elina idag. - Det började klockan 07.06 att baby kommer in sjungandes med min favorit bakelse med ljus i. Han sjöng så fint att man blev ännu gladare än vanligt. Men när han stod där vid min sida och sjöng tittade Zakimbo ut genom täcket och skällde/ylade till precis som han också skulle sjunga. I Sängen ätandes av min lilla tårtbit så fick jag massor med presenter att öppna. Den första presenten kom från lilla Zakimbo som nyfiket ville vara med och hjälpa till med att öppna sitt paket till mig.. Jag är så glad över mina presenter som jag har fått av baby, Zakimbo, Mamma Anni & Bella och mer paket kommer under dagen då vi ska hem till mamma och pappa på middag. Men jag vill verkligen tacka er alla från hela mitt hjärta. Jag är super glad över allting jag fått idag av er. Pussar och kramar på er allihopa och massa kärlek!

Istället för att berätta om allting så kör vi lite bilder eller vad säger ni?! Mycket roligare för er att se också ju :-)


En god tårta med fint rosa ljus i. Mina två älsklingar som jag älskar!

Fick detta av baby till min fotovägg där jag kan samla lite fina bilder i.

När magen har blivit större så är det dags att göra så man aldrig kommer glömma den. Fick också av min baby


Kofta från Cream som jag fick av mitt älskade hjärta <3

Har velat ha denna underbara kofta hur länge som helst och nu är den äntligen MIN

En sten från min lilla Zakimbo som jag tycker är så söt


Fin fina saker som jag fick av vackra underbara Bella

Pop-up bok som lilla Smulisen ska få :-)

En underbart fin overall som Smulisen ska få & En olja som hjälper till att man inte ska få så mycket vristningar
Fick jag av fina Mamma Anni


Lite böcker som jag också fick av kära Mamma Anni

Nu har jag hela serien av dom Pop-up böckerna :-)

Ett kort från Benna med vovven på. Zebran kommer från min baby & Blommorna från mamma Anni

Av Billys älskade mormor & morfar kom detta på posten idag <3



Kommentarer
Postat av: Elin Ahlandsberg

GRATTIS GRATTIS Elina på din födelsedag!!! Massa fina presenter ser jag. Kul. Njut nu av din dag. Kramar!

2012-03-26 @ 14:58:59
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0