Iväg på kalastime

Iväg på kalastime. - Yes nu ska vi snart iväg på kalas för min lilla kusin Ludde som har fyllt hela 18 år. Nu är han en stor grabb och känns inte som om det är så stor ålderskillnad mer på oss. När vi var mindre var det så otrolig ålderskillnad men nu har han kommit ikapp mig och det är alltid trevligt! Kommer som vanligt bjudas på sjukt god mat vilket är bra för mig som är hungrig..

Hade handlat en sjukt fin klänning som jag tänkte ha idag, men orkade inte prova den i affären kom hem och skulle ta på mig den. Tror ni den passade?! Haha nä brösten var för stora för att den skulle gå över. Synd, men lånade mammas svarta klänning istället och tog min nya scarfs som jag köpte idag på mig.. Nu är jag redo för att gå i alla fall..

Och för att dra allt med en gång så tar vi ett lite längre inlägg idag. Jag har problem med min nya IPHONE 4, den går inte att låsa upp eftersom den är bunden till TELENOR. Jag vet egentligen inte om jag ska skratta eller gråta, men nu får man stå sitt kasst och vänta tills jag hittar någon som vill byta den till en TELIA istället.

Men jag kom på en toppen idé så länge så jag inte känner mig stressad över att inte ha någon mobil. Jag ringde upp TELIA och sa att jag ville ha ett stort SIM-KORT igen, men enligt dom så kunde det ta några dagar innan jag fick det. Och jag kan ju inte vänta så länge och vara utan mobil. Och mitt nummer är viktigt som fan just nu så jag fick gå in till The Phone Hause och där kunde han fixa det snabbt till mig. Så nu har jag min gamla IPHONE 3 igen och mitt nummer fungerar PERFEKT! Ett problem är löst nu och det känns lite skönare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0