Loppis & Bio

Loppis & Bio. - På förmiddagen förljde jag och baby med mina päron till lite loppisar här i Malmö. Men vi fann ingenting som tilltalade oss och det mesta var rena rama skiten om man säger så. Ibland har dom ju alldeles för höga priser på saker och ting, sen dessutom är dom inte villiga att gå ner i pris. Och då ska dom få sitta där och inte få sålt sina saker..

Sen på eftermiddagen så bjöd älsklingen mig på bio. Vi mös en stund tillsammans i stan och kollade runt på allt möjligt i affärerna där. Tillslut så följde vi efter nån som hade en sjukt rolig frisyr som vi skulle ta foto på för han såg ju inte normal ut och såg sjukt ball ut. Och det var ju bra att vi följde efter eftersom vi då kom på att vi kunde köpa ett nytt spel till vårat WII. Så Super Mario fick följa med oss hem i en påse. Det ska vi sätta oss ner och spela snart såklart. Kommer bli sjukt ball längtar som fan!

Kvarteret skatan reser till Laholm. Vilken roilig film alltså, den rekomenderar jag varmt om hjärtat till er alla att ni bara måste se. Jag har inte skrattat så mycket på länge till en film som denna. Så fort den kommer ut i butik ska den bli min bara min. Måste ju bara säga att ULF i filmen äger ju mest.. Så jävla ball människa det är alltså :) Att gå på bio var en av alla överraskningar som jag fick av min älskling eftersom jag fyller år på Måndag. Tack baby för du har gjort min dag underbar. Behövdes verkligen och jag är super tacksam för detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0