Mjölk & Oboj

Mjölk & Oboj. - Jag har alltid älskat mjölk. Jag är en riktig mjölk människa, men sedan jag blev gravid har jag varit besatt av mjölk och oboj. Men eftersomjag har tappat smak för choklad lite tycker det inte smakar samma som innan så har jag idag funnit något som jag sökt efter länge länge i affärerna. När jag var liten så fick jag alltid jordgubbs mjölk eller banan liksom samma pulver som oboj fast i andra samaker. Men jag har inte hittat detta innan, men idag fann jag det äntligen och är detta gott ja då blir det för mig att köpa hem alla dom ljuvliga smakerna. För nu slipper jag oboj oboj oboj hela tiden. Är jag sugen på banan, jordgubb vanlij tar jag bara det istället.


Kommentarer
Postat av: SaraH

Måste fråga var du köpte bananpulvret? Jätttesugen! Tack

2012-03-19 @ 14:14:49
URL: http://Storkenkommer.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vart köpte du de olika smakerna.Letat som en galning ;)

2012-03-20 @ 08:49:54
Postat av: Elina

Hejsan.

Var ni kan hitta detta är faktiskt i ikke svenska små affärer som finns lite här och där. Dom tar ju in lite roligare saker smaker och sånt än vi svenskar gör.

2012-03-20 @ 09:01:47
URL: http://maammaaelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej, Ja men vilken affär.HAHA=)))

2012-03-22 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0