PåskHaren

PåskHaren. - Nu börjar jag redan prata lite om Påsk här i bloggen. Men jag är en människa som vill vara ute i godtid när det gäller Påskägg/presenter eller julklappar liksom. Sen ja Påsken är inte en stor grej, men jag har alltid gillat Påsken, den är så färgglad och man fick springa och leta överallt efter sina ägg/presenter som "Haren" hade gömt i huset eller trädgården. Nu har den lilla lilla Haren viskat i mitt öra vem som varit snäll och vem som inte varit snäll. Får se hur mycket han kommer med i år eller om han kanske inte kommer med något alls. Eftersom allting kostar pengar och pengarna växer ju inte på träden tyvärr.. Men lite småsaker är köpta och lite mer ska köpas så håll ut för Påsken är här snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0