Prinsesstårta & matlagning

Prinsesstårta & matlagning. - Mamma och jag sa innan att vi skulle ha varsin prinsessbakelse och när vi kom till konditoriet så hade som bara såna långa längder kvar. Men hon tyckte dom hade blivit sunkiga så hon sa att vi fick det för halva priset istället. Så 50:- för en hel längd vilket var mycket billigare än två bitar skulle ha kostat. Vilket kap man gjorde eller hur?! Så nu har vi käkat varsin bit och har varsin till imorgon också att kränga i hövve. MUMMS!! Älskar att få vara lite tjock :)

Och eftersom mamma min är lite handikappad i handen så fick jag stå och göra middag och sånt i köket idag. Vilket inte är min bästa sida. Visst om det är någon matlagning jag älskar och tycker är rolig att göra så visst kan man stå där. Visst hade jag turen och fick göra det jag tyckte om. Så det blev Tacorullar ;) Nice!! Nu är allting klart och vi ligger här i varsin säng och lyssnar på mysig musik och ska snart kolla lite olika sidor på nätet.




Hundarna sitter och tittar på matlagningen som görs..



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag drar nog i färgen på torsdag efter jobbet :)

2012-03-20 @ 21:04:45
URL: http://fotoce.blogg.se/
Postat av: sara

Åhh vad gott med tårta:D

2012-03-20 @ 21:09:24
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0