Saknaden av en frisyr

Saknade av en frisyr. - Haha, nu tror ni väl jag är riktigt dum i hövve. Men då får ni tycka vad ni vill för jag säger alltid bara hur jag känner, vad jag tycker och tänker. Men under dom senaste dagarna så har jag saknat en av mina frisyrer som jag burit. Det är på den tiden då jag fick kontakt med min älskling, då vi började hitta varandras intresse. Jag var superblond på den tiden jag min frilla var kort och tuff.. Just nu vill jag bara ha den tillbaka, det var så skönt att vakna på morgonen och allting var bara så perfekt med håret. Man slapp göra något bara att dra sig upp sen iväg.

Det roliga med min frisyr var nog att inte så många ute på stan hade den iheller.. Och jag glömmer aldrig första gången då jag klippte mig så och hade mörkt hår på den tiden. Åkte iväg till Thailand och där fick man så jävla många kommentarer hur tuff i håret man var, så snygg man va allting fint fick man höra vart man än vände och gick. Alla tittade och gillade mitt hår.. När jag var på min shopping runda så ville till och med brudarna känna på håret och stå och prata med en, dom sa att dom aldrig sett något sånt coolt tidigare. Klart man blev glad :-)


LOVE IT, Ge mig tillbaka håret NU!!


Kommentarer
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Mailat dig!

2012-03-02 @ 23:19:01
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0