Bajs

Bajs. - Jävla hund jävel rent ut sagt. Varje dag man går ut med hundarna så stannar folk och säger: oh vad söt hon är, nä Gud vilken fin hund. Men till min hund säger dom inte ett ljud om att han är söt. Visst må hon vara en jävligt vacker söt hund. Men ni ska fan veta att hon också är den mest jobbigaste hunden, hon skäller till djur på tv hoppar och river på möblerna. Hon biter i sönder tidningar och posten som kommer då man inte är hemma. Jag menar strimlar det i miljoner bitar över allt. Hon rullar sig i bajs som ni ser på bilden!! Ja vad fan ska jag liksom säga. Jag älskar henne jätte mycket och hon är hur underbar som helst men dom här sakerna är så jävla jobbiga !!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

En helt normal unghund med andra ord! ;D

Chihuahuor är mer reserverade och enkla att ha och göra med, trots att även dom har sina brister. Har aldrig haft samma problem med min chihuahua som jag har och har haft med mina labradorer. Dom är 2 år i dag och dom börjar precis att lugna sig med alla hyss!

2012-05-28 @ 18:07:15
URL: http://www.fmbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0