Bränd

Bränd. - Huden stramar något fruktansvärt och det svider som bara den överallt. Så kan det gå när man är ute i solen förlänge, men vem hade kunnat tro att den skulle ta så hårt som den gjorde igår? Känns som det va första dagen man var i Thailand eller något eftersom jag brände mig som jag gjorde.

Jag är uppe som vanligt först här hemma. Jag har knappt sovit många timmar i natt och jag sitter här i köket och är pigg som en mört. Smulan har sparakt jätte länge i natt och höll på lite nu på morgonen. Hon håller mest på när kvällen och natten kommer, tycker det kunde varit tvärtom. Att hon håller igång på dagen istället där inne. Snart ska jag göra frukost för jag mår lite illa, sedan blir det att väcka Zakimbo och gå ut med honom och snabbt ner i källaren för att hitta ett par lättare skor att ha på sig!!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Din mage är så fin :) härlig blogg att läsa!

2012-05-05 @ 07:51:37
URL: http://www.josefinezatterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0