...

... - Ni hänger fortfarande kvar, fast jag inte har uppdaterat något på ett bra tag nu. Varför har jag inget skrivit? Var har jag hållit hus? Dom senaste dagarna har jag inte alls mått bra, jag har mest legat i min säng och varit ledsen och inte orkat något med det vardagliga nästan. Jag har tyckt allting har varit skit och ingenting har hjälpt.

Jag mår inte så jätte bra just nu i graviditeten. Jag kräker upp min mat, mår illa hela tiden, känner mig yr och jag har haft ont i magen längst ner. Det är klart jag har ringt BM men dom säger att det är normalt att må såhär ibland. Nu är magen så pass stor att det kan trycka på som bara den och då kan maten komma upp eller att man får ont. Men ja det konstiga nog med allt är att vad jag än ringer för tycker dom allt är normalt. Vilket jag har svårt att tro. Jag kan inte riktigt tro att det är normalt att efter middagen tio minuter efter kräka upp sin mat?! Men jag är inget proffs så jag ska väl bara tiga och lita på vad dom säger.

Nu vet ni att jag fortfarande lever och jag kämpar vidare i livet som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0