Fin besök

Fin besök. - I morse ringde Jessica och undrade vad vi skulle göra idag. Nyvaken och förvirrad så vaknade jag upp och visste inte vad som skulle hända och ske. Så vi bestämde att hon och Leo skulle komma hit!

Upp snabbt och börja med kaoset i köket och den stora högen med all disk som vi inte orkat ta på två dagar. Älsklingen tog hundarna på en lång härlig morgon promenad..

När jag stod där halvnaken i köket ringde det på porten, snabbt på med kläder och fortsätta med den eviga disken. När allt var klart fick jag äntligen min frukost i magen.

Wilma var helt tokig för här var en bebis i hemmet. Hon hoppade på barnsängen för att se vad som låg där, så nu är där avskavt färg vilket gör mig förbannad. När vi åkte iväg för att leta dop present och kom hem igen så ligger Wilma i Smulans säng!!! Alltså visst jag älskar henne men när hon beter sig såhär så vill man bara strypa henne. Det är inte okej att hoppa på möbler för det är djur på tv och hoppa på en spjälsäng för där ligger en bebis. Mamma och pappa får fan ta tag i henne nu!!! För såhär går det inte att ha de. Hon blir två och beter sig som en valp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0