Go morron

Go morron. - Ännu en ny dag är kommen och natten har varit både bra och dålig. Somnade snabbt, men vaknade efter någon timme för att magen var ju helt tom på mat och det gjorde så ont så jag behövde fylla upp den med en macka och lite te. Älsklingen vaknade som vanligt och hjälpte mig med att göra lite maud medan jag fick ligga kvar i sängen så länge.

I morse så vaknade jag vid halv nio tiden med att jag mådde lite dåligt. Så ännu en morgon fick man frukost på sängen av sin man och en massa mys och kärlek från sin lilla hund sammtidigt.

Det är inte många killar som hade ställt upp så mycket för sina flickvänner med det du gör. Jag har i alla fall aldrig tidigare varit med om att en kille står och torkar upp kräk efter sin flickvän, eller går upp mitt i natten varje natt för att göra mackor eller för att sin flickvän kräker. Det gör mig stolt och varm i hjärtat att du verkligen bryr dig om mig när jag mår sjukt dåligt såhär. Och du vet att jag hade gjort detsamma för dig om du hade behövt min hjälp också. Jag älskar dig baby <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0