Godmorgon solstrålar

Godmorgon solstrålar. - Ännu en dag med underbart väder och glad som fan blir man då. Snart kommer mamma och pappa för att hämta upp mig här hemma, sen blir det att gå på jakt efter lite smink till min lilla älskade Cicci och ett mobilskal till min IPHONE 4.

Sen hoppas jag att pappa har lust att åka ut med mig på landet för att hitta min älskade kor som ska vara svart och vita med spenor. Jag känner för att ta några foto om man hittar ett bra ställe, så system kameran får följa med idag på äventyr.

Älsklingen gick upp super tidigt idag för att åka med sin polare och fiska lite. Och Zakimbo han ligger och solar är brevid mig på golvet. Nu måste jag kila, men ni får ha det så bra så hörs vi sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0