Helvetes natt

Helvetes natt. - Fan jag får panik i hela kroppen när mina myror i benen kryper och jag inte vet hur jag ska ligga för jag inte alls är ett dugg trött. Jag har haft problem nu med min sömn i några år och vissa nätter är värre än andra. Denna natten har varit det jobbigaste på länge. Jag låg där klarvaken men ändå var jag övertrött som ett barn som inte vet var dom ska ta vägen. Kollade på filmer in i natten men det gjorde inte mig trött alls, gav upp stängde av tv:en och bara låg och blundade men det fick jag ännu mer panik av. Upp och hoppa ur sängen tusen miljoner gånger, tillbaka igen. Inget fungerade tillslut fick min IPHONE bli min bästa vän som gav mig sällskap istället. Spelade en massa spel och jag började bli trött jag tänkte fdör mig själv helt tyst jippi, nu hängde ögonen och min kropp var helt avslappnad. Men tror ni jag kunde somna? Nä varför skulle jag få sova? Nä istället störs jag då klockan fem på morgonen av grannfittan som inte vet hur man tar hänsyn i en trappa och klampar som vanligt som en idiot och slänger igen dörren.

Låg vaken en timme till och vid sex tiden kunde jag äntligen finna ro. Men vaknade igen vid sju tiden och så har sdet hållit på nu tills jag gick upp ur sängen 11.30 för då orkade jag verkligen inte mer att försöka. As trött gick jag upp men nu är jag pigg som fan igen. Såhär ser mina dygn ofta ut. Sen vid eftermiddagen så kan jag bli as trött och vill bara sova, men jag somnar aldrig utan bara sätter mig och tar det lugnt och energin kommer på topp igen. Helt sjukt att man orkar liksom. Varför finns där ingen batterilucka i min rygg som jag kan plocka ut dom när jag vill sova istället?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0