Idiot till granne

Idiot till granne. - Jag blir så jävla irriterad på grannen bredvid, klockan är liksom mitt på dagen och vi skulle börja med att borra upp två hyllor som vi har flyttat. Vad tror ni idioterna gör när vi borrade en gång?! Jo dom slår i väggen precis som vi störde, jag sa till baby att inte knacka på dom jävlarna för att säga till att vi skulle borra. Kvinnan i lägenheten sa att vi skulle sätta upp en lapp om vi skulle borra och sånt?! Eh?! Driver kärringen med mig eller?! Det ska fan inte behövas för två jävla hyllor liksom, hon menade på att dom låg och sov och detta var inte första gången vi borrade?! Dumma i hövve rent ut sagt, nästa gång dom klagar på något ska dom fan veta ett och annat, dom för liv om nätterna när dom kommer hem från fester och klampar i trappan smäller i dörrar allt så dom ska enbart hålla käften!!

Nu är den ena hyllan uppe och den andra är på väg upp också!! Men här får ni en första titt på hur vi har tänkt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte fint

2012-05-17 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0