Jajamään

Jajamään. - Nu har jag badat lilla Wilma och jobbig som fan är rätta ordet vad hon är när man ska tvätta henne. Hon ska springa dit och dit, hon ska rysta sig, hon tror hon ska springa igenom en. Alltså hon vill inte stå still, vilket gör det mycket svårare också nu när man är gravid. Men jag klarade det tillslut och blev alldeles svettig så efter jag torkade henne så blev det duschen för mig också kan jag lova er.

Nu sitter jag här och funderar över mat. Ska jag äta nu eller ska jag vänta, magen säger en sak men hjärnan en annan. Men blir nog att göra lite mat och slänga sig i soffan för att se om det finns något skit på tv. Annars blir det en film innan mamma kommer hem.

Annars vad händer idag?! Nä inget speciellt mer än köra lite med mamma och posta lite saker. Ett paket ska till Sundsvall och ett ska någon annanstans.


Kör på lite naken face idag!

Mammas älskling mår också bra idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0