Jessica Oliver Leo Billy Elina Smulan

Jessica Oliver Leo Billy Elina Smulan. - Idag har vi haft picknick i beijers park. Först åkte vi till ÖB för att handla lite korv med bröd och en engångs grill. Men tror ni grillen fungerade som vi hade köpt? Nä baby provade med alla metoder för att få igång skiten men den ville inte fungera. Så han fick istället gå till Netto som ligger en liten bit ifrån parken för att köpa en ny grill så vi kunde äta lite. Vi har iaf haft super mysigt och trevligt hela dagen lång i det fina vädret. Oliver har busat och lekt på lekan tillsammans med alla andra barnen som också var där.

Efter parken gick vi in på emmaus för att kolla om man kunde göra några fynd. Och det sjukaste av allt var ju ändå att för några dagar sedan så letade jag överallt på internet efter den här kalvin kalven som finns på Skånemejeriers choklad dricka, den finns också på yoghurt och andra ställen. Och när jag stod där bland barnsakerna så fann jag exakt en sån ko som jag var ute efter för endast 20:- Gissa om jag blev happy ?? Sedan hittade vi en söt klänning till Smulan och en liten fin mössa. Och några filmer till kvällarna!

Sedan blev det en tur förbi Oxie för att visa Baby var jag och Jessica hade lekt och busat som barn. Gud vad man saknar dom tiderna när man åkte igenom hela Oxie. Massor med minnen bara blommade upp i huvudet och man insåg vilken rolig tid man levt i som ung..


Oliver Andersson



När jag tog bilden på Kalvin tyckte Zakimbo att han också skulle få bli fotad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0