Kokostoscakladdkaka

Kokostoscakladdkaka. - Det har varit full rulle hela dagen, vilket har gjort att jag har mått sjukt dåligt fram till eftermiddagen och kvällen. Maten som baby hade lagat och va så god kom upp efter fem minuter när den hade åkt ner i magen. Fick lägga mig på sängen och vila en stund för halsbrännan dödade mig totalt, baby kom med rån och yoghurt och allting blev bra igen. Men mör och seg va jag och låg bara där och frös under täcket.

Sen helt plötsligt från ingenstans så fick jag ett ryck i hela kroppen. Ställde mig i köket för att baka en kaka till kvällens mys och samtidigt färgade jag äntligen mitt hår, så nu är det platinablondt igen och utväxten är bortblåst med vinden.

Nu ska vi mysa ner oss i sängen eller soffan med en god kall dricka och kakan som jag har bakat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0