Kräftan?!

Kräftan?! - Ja då har man varit ute och myst i solen hela dagen lång. Och det känns i hela mitt ansikte, bröstkorg, från knäna till fötterna Och naturligtvis från axlarna till händerna. Jag ser där emot inte klok ut, men det finns ingen som kan säga att jag inte har fått färg idag.

Vi har hjälpt mormor och morfar hela dagen lång. Baby har varit duktig och målat en hel gavel på deras hus, så nu är där jätte fint igen. Sen har han planterat massor med blommor och gjort massa andra saker till sina morföräldrar. Själv har man tagit det lugt och busat med Zakimbo och legat och degat i solen en stund. Ätit god middag och drukit lite läsk.

Mobilen är död så håller på att ladda upp den nu innan jag ska iväg på nästa äventyr tillsammans med Carro en stund nu ikväll. Kommer bli jätte trevligt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0