Lång promenad

Lång promenad. - Jag har inte varit så bra på två dagar nu, men idag tänkte jag att nä nu jävlar kan jag inte bara ligga i sängen och dega måste ut och röra mig hur än jävligt det än är. Så vi började gå och mit mål var att gå ända till XXXLUTZ och det kan jag lova er är en bra lång bit, mest om man är gravid och har ont också. Innan vi nådde mitt mål stannade vi till och åt en korv med bröd på Sibylla. Sen var det inte långt kvar tills vi var framme. Inne på LUTZ så gick vi där inne i någon timme och kollade på alla möbler och heminredning. Men även i resturangen satte vi oss ner och tog en go fika eller jag tog en baby åt sallad bara.

Utanför LUTZ på vägen hem började jag må sjukt illa som vanligt och upp kom min goda glass med hallon. Vilken jag visste det skulle göra. Men vi satte oss ner och vilade en stund innan vi forsatte oss med att gå hem igen.

Nu är vi hemma och jag är nu sängliggandes och kan inte röra mig så mycket eller gå :-/ Har sjuk halsbränna och väntar på att middagen ska bli klar. Vilket ska bli sjukt gott, men jag vet ju vad som kommer hända och ske efter tio minuter nere i magen. Det vänder sig och åker upp igen. Bläääwww nu ska jag ligga kvar i sängen och se serier. Har börjat kolla på Ullared nu och när det är klart blir det någon annan serie man inte kollat på innan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0