Letandet av kossor

Letandet av kossor. - Ja hur gick det nu med det? Pappa som va så bomb säker på var korna fanns, fanns inte alls där han trodde. Vi körde flera mil överallt på olika landsvägar och hamnade tillslut mot Trelleborg. Såg vi några kor? Nä det gjorde vi ju inte. Fan fan fan är mina ord för det, men vårt underbara Skånska landskap har blommat upp på åkrarna. Rapsen är så underbart fin att vi fick stanna på vägen för att knäppa några snabba kort. Men korten jag tog från min mobil i farten genom rutan blev fan bäst!!

Imorgon blir det nytt försök med att finna mina älskade kor. Om någon av er som läser detta kommer ifrån Malmö/Skåne och vet var svart och vita kor finns, får gärna slänga in en kommentar här i bloggen.

Älsklingen han var ju ock fiskade idag, men fick han någon fisk? Nä!! Men både han och jag har haft en underbar dag på varsitt håll i alla fall och det är väl det som räknas ändå. :)



Tagen i farten från min IPHONE 4


Det är så gult och fint att man blir så glad!!

Här var älsklingen idag och fiskade och knäppte ett kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0