Magen 28+5





Magen 28+5. - Lilla magen växer som aldrig förr och Smulan där inne kickar mamma också som aldrig förr. Nu är det inte längre bara då man ligger ner om kvällarna utan det är full rulle hela dagen lång. Även på nätterna kan jag vakna av att hon sparkar så hårt att det gör jätte jätte ont. Men det är bara så ljuvligt att man har en liten livlig tjej där inne.

Bristningarna är mer synliga nu också och det har börjat komma på magen. Men vad gör det?! Ibörjan hade jag jätte svårt för detta och mådde dåligt bara jag tänkte på hur jag skulle se ut efter allting. Men nu bryr jag inte ett mig skit, för detta tillhör graviditeten och många kvinnor i världen får det liksom så vad är det man ska dölja?!

 


Kommentarer
Postat av: Erika - 18 & väntar andra barnet

Tycker din mage är superfin! :-)

Och som sagt, lite bristningar, vad gör det??

Man får ju något vackert utav det :-)

2012-05-16 @ 15:36:20
URL: http://melkersmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0