Min fina fina pojke

Min fina fina pojke. - Du kom in i mitt liv när jag mådde som sämst och inte visste hur jag skulle klara mig upp på mina ben igen. Du gav mig stryka du gav mig kärlek du gav mig tröst, du gav mig helt enkelt allt jag behövde för att bli räddad från mörkret. Jag älskar dig så mycket och som jag sagt tidigare trodde jag aldrig att en hund kunde betyda så mycket för en som du betyder för mig. När du ligger där i min famn och tittar på mig med dina busiga fina ögon får jag tårar, tårar av glädje att du är min och att jag älskar dig så fantastiskt mycket som jag gör. För mig är du inte bara en hund, min bästa vän du är mer som mitt barn. Och ja det låter kanske sjukt för alla er andra men Zakimbo betyder så mycket för mig verkligen och han finns där alltid hos mig vad som än går snett i livet. Han är så speciell, det känns som han förstår mer än vad man tror. Och han berättar alltid vad det är han vill, även om det kan ta sin tid att tyda så ger han sig inte utan försöker förklara ännu bättre.. Älskade du min finaste skatt älskar dig dag som natt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0