Molnigt

Molnigt. - Jag har inte hunnit känna på vädret idag, men det känns nog som jag får idag ha en jacka på mig. Frös ju som bara den igår när jag hade min lilla jeansjacka liksom och idag blåser det också. Mamma och pappa ska snart hämta mig och Zakimbo, sen blir det verkligen att hitta mina kor. Och hittar vi inte dom så skiter jag fan i.

Nu är snart äggen klara och jag ska börja göra en god frukost. Älsklingen äter redan sina mackor med vitlökskorv på. Själv var man sugen på ägg med ishavsröra JUMMY, var så länge sedan!

Jag har även märkt att fast jag färgar mitt hår så mycket som jag gör, så har det växt som bara den. Jag kan redan nu köra på min inbakadefläta i luggen och kan man göra en sån då är håret långt HAHAHA !!! Över lycklig tjej :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0