Något man ångrar starkt

Något man ångrar starkt. - Jag finner inga ord på hur ledsen jag är, mitt hår har alltid varit bra och färgerna har alltid blivit som det skulle. Men denna gången är det något som inte har stått rätt till. Och JA innan jag får höra från alla till höger och vänster så vet jag det finns risk att det händer såhär när man är gravid!

Jag ville bara överraska baby det att färga håret mörkt igen. Men idag ångrar jag mig djupt in i hjärtat att jag inte bara tog min äckliga utväxt istället för att göra denna förvandlingen. För nu får man ju stå sitt kasst när färgen är ful och när man tappat håret. Jippi vad jag är glad "NOT" men det finns ju nu inget jag kan göra iheller...


Kommentarer
Postat av: Elin Ahlandsberg

Hej Elina!

Tråkigt med din hårfärg. Vet verkligen hur det känns. Och det är dyrt att gå till frisören för färgning, tyvärr. Ett tips nästa gång du ska blondera/bleka det. Kör inte på vanlig blekning utan kör på en färg istället. Jag själv färgar mitt ljusblont(är mörkblond i vanliga fall). Jag köper Loreal Casting Cream gloss; Light Iced Blonde. Självklart olika från hår till hår. Men denna är mildare för håret då den är utan ammoniak och funkar jättebra att färga utväxten som kommer så småningom. Finns på kicks och även ica där den är billigare. Skicka med länken där den finns på kicks: http://www.kicks.se/loreal-paris/har/harfarg/toning-6-8-veckor-c285/casting-creme-gloss-niva-2-p335

Lycka till! Kramar!

2012-05-30 @ 14:26:25
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se/
Postat av: Pappaponny

Hej! Har hört att man inte ska färga håret när man är på tjocken.

2012-05-30 @ 14:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0