Ohh!!

Ohh!! - Somnade vid sju tiden vaknade igen vid åtta, somnade om igen och nu vaknade jag klockan tio. Det har varit en tuff och tråkig natt att ta sig igenom. Blev sjukt hungrig runt halv sju så var tvungen att göra två goda mackor och ett glas med härlig vaniljyoghurt. Jaja, skit samma det är en ny dag nu så skönt och det är många timmar kvar tills nästa natt kommer wooohooo!!

Mamma & Pappa kommer 11.30 för att hämta mig och baby, dom kör honom till bilskolan och sedan följer jag med dom på äventyr innan dom åker iväg på semester i två hela veckor. Kommer bli konstigt eftersom man inte kan ha kontakt varje dag mer och inte nog med att dom ska åka, även Cecilia drar på semester idag haha!! Sms kommer det inga mer nu på ett bra tag och sms:à gör man väl själv mindre nu också. Tur att baby inte ska någonstans då hade jag fan inte vetat hur allting skulle gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0