Shopping tur på Burlövcenter

Shopping tur på Burlövcenter. - Haft sjukt trevlig dag tillsammans med Jessica och Leo inne på Burlövcenter. Äntligen fick jag provat mamma baddräkten och hade som vanligt en jävla tur med storleken. Fanns bara en kvar, som det alltid är på Mamma avdelningarna så tar storlekarna slut med en gång det kommer in. Tyvärr hade dom inte mamma sarongen, men den får jag leta vidare på eller annars så beställer man den bara liksom. Köpte även mig ett par mamma shorts som man kan ha nu när värmen börjar komma. Perfekt!

Jag hade också ett presentkort på gina tricot som snart skulle gå ut, så passade faktiskt på att handla ett par nya solglasögon, för dom andra jag har haft nu i flera år har fått sig riktigt duktigt med repor. Vilket är sjukt jobbigt att titta ut genom. Hade köpt dom i Thailand då jag var där för första gången, så dom har verkligen hållit bra för att bara kostat några kronor :-) Men nu ska dom bli utbytta i allafall så man ser normalt igen. Och eftersom jag var tvungen att handla upp hela presentkortet så fick det bli ett nytt nagellack och ett par öronhänge också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0