Sol och värme


Fotograf: Elina Holmqvist - Redigering: Elina Holmqvist

Sol och värme. - Det är så skönt att det äntligen börjar bli varmare och soligare ute nu. Nu längtar man ju bara till sommaren ska komma till oss. Det som är synd i dag är att det blåser en hel del. Men vad gör det när ändå solen är framme och värmer våra vitbleka vinter kroppar.

Första Maj har också det blivit. Gud vad tiden går snabbt nu hoppas jag verkligen att mina sista möte kommer att sluta i Maj som det är planerat. Om det nu blir så kommer man ju vara lycklig som bara den och skrika av glädje. Men man ska inte hoppas på för mycket då kan man allt bli besviken.

Baby målade nyss mina tårnaglar eftersom jag har svårt för att komma ner till den nivån. Man börjar ju bli större och större och magen börjar bli hårdare och hårdare. Och böjer jag mig fel så säger lilla snäckan till att mamma gör inte så typ. Sedan har man själv gjort vid sina finger naglar med en ny härlig sommarfärg. Nice, nu längtar jag bara tills bandaget på mina två halvskurna fingrar också åker av snart. Jag har ett underbart läkekött det har jag fått höra i många år av olika doktorer och själv fått se det med mina ögon. Pekfingret är läkt och fint, men dock är jag ju bara öm runt om såklart, men det ser riktigt bra ut, långfingret som skadade sig ännu mer håller på att äka ihopa men är jätte ömt som bara den. Det kan man ju förstå då jag kom in en rätt bra djup bit i just det fingret. Men snart är dom nog läkta och då blir allt som vanligt igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0