Staffanstorp marknad! Klockan tio i tre fi...

img_7869 (MMS)

Staffanstorp marknad! Klockan tio i tre fick mamma och jag veta vad vi hade missat. Årets första marknad i Skåne hade börjat, fick reda på att dom stängde klockan 16.00 så det var bara att sätta sig i lilla blå för att åka på marknad. Vi hann dit och vi hann att både gå igenom hela och även att shoppa lite. Vad är inte tråkigare att köpa än strumpor till sig själv?! För det första är det alltid så himla dyrt och för det andra skiter väl folk i vad man har för strumpor. Idag fann vi 5:-/st för alla strumpor så fick med mig 6 par fina strumpor. Vilket kap!! Sen även en liten överraskning till min man som han ska få när han kommer hem ikväll! Jag har även hittat massor med fina klänningar som jag kan bära hela sommaren som höggravid :-) nästa marknad blir det att köpa sig en klänning!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va svedala marknad innan :P

2012-05-06 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0