TELIA FAKTURAN

TELIA FAKTURAN. - Jag trodde jag skulle börja grina när jag öppnade min räkning från Telia. Trodde faktiskt detta va ett skämt rent ut sagt. Hur kunde min räkning vara så dyr när jag hade bytat mitt abonnemang till ett som skulle bli billigare i månaden? Då jag skulle få tusen fria minuter att ringa för till alla nät. Och 3000 gratis sms till alla samt gratis internet och Spotify.

Men jag ringde till Telia med en gång för att höra vad detta va för något! Då jag berättade för Elin som hon hette att jag har nyss bytt mitt abonnemnag till detta jag har nu och det skulle bli billigare men det blev bara dyrare för varje månad som gick. Hela historian berättade jag för henne, så hon lyssnade på bandet som är inspelat på den som sålde mobilen & abonnemanget till mig, där han upplyser om fel saker det han lovade mig stämmde alltså inte. Och jag har ju haft problem med detta enda sedan jag fick hem den dumma telefonen Lumia800. Där alla andra sagt vi hittar inte säljaren han finns inte här eller så har dom aldrig funnit bandet.

Men eftersom detta va fel information så fick min räkning som låg på 1777:- komma ner till 577 istället. Hon gjorde verkligen min dag om jag säger så. Plus att hon skulle fixa nu så jag har 5000 fria sms varje månad istället för INGA som jag haft nu hela tiden.

Jag avslutade samtalet med hur jäkla glad jag va för allt detta hon hade hjälpt mig med. Och att det skulle finnas fler som va lika hjälpsamma som henne. Elin bodde i Sundsvall så det säger ju bara allt. För alla jävlar där uppe är så jävla genom snälla så det finns inte liksom. Hon blev super glad för alla komplimanger jag gav henne och att jag blev så glad. Tänk om alla på Telia hade varit lika hjälsamma som henne shit så glad man hade varit då man ringt till dom liksom.


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Visst är vi norrläningar snälla :P

Men iaf skönt att det löste sig för dig nu och att det blev fixat!

2012-05-04 @ 17:21:07
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0