Tvätt, städ, packning, inredning

Tvätt, städ, packning, inredning. - Det har varit full rulle hela dagen fast jag har mått sämre än på länge. Först började med att man skulle tvätta, men fick tvättat tre maskiner och hänga upp två på tork. Sen hämtade Anni oss för att åka hem till henne och packa Babys saker inför hans flytt hit här som blir nu i Juni månad. Allting blev nerpackat och vi fick många av hans blommor och lite andra saker med oss idag.

Anni körde oss hem efter en hel dag i Hjärup. Upp i lägenheten med allting, ner i källaren för att hänga upp sista maskin tvätt som får hänga kvar där nere tills morgonen.

Nu har jag varit igång med att inreda lite och städa hela lyan på grund av min panik till smuts och oordning, nu är här sjukt hemtrevligt och lägenheten är ren från skit.

Dax att denna gravida kvinna får vila lite för jag är helt slut och mår sämre än innan idag. Men det är smällar man får ta och lika bra att le istället!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0