Vad hände i natt?

Vad hände i natt? - Det började med att jag kände mig lite hungrig så jag gick upp för att äta lite, men den här hungesmärtan i magen blev ju bara värre och värre efter att jag hade ätit. Fick väcka min man som låg brevid och sov så gott, men var ju tvungen. Jag hade så fruktansvädra magsmärtor att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Kändes precis som om jag inte ätit på flera månader så ont gjorde det i magen och samtidigt som smärtorna va där så kräktes jag som bara den. Jag låg och skakade och frös, mådde inte alls bra och var rädd för att något skulle vara fel med Smulan. Men tänkte samtidigt detta kanske var normalt ändå? Efter att ha kräkt upp all maten i magen så fick jag lägga mig ner på kudden igen för att hämta luft och styrka då när smärtorna va som värst. Jag var jätte trött samtidigt och hade liksom ingen ork för detta. Älsklingen låg brevid mig och höll i min hand tills allting var över igen. Men man känner sig så liten och svag liksom när man inte vet vad man ska göra, man bara ligger där och har sjukt ont och skakar.

Men vad kan detta bero på?


Nu är det en ny dag och jag är tröttare än någonsin. Men fortfarande känner jag nu i magen att jag börjar få det där hungekänslan igen. Det börjar ovanför navlen och gå ner i sidorna på hela kulan. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0